Този проект ще пренесе читателите в едно вълнуващо пътешествие през времето, разказвайки вдъхновяваща история за миналото и бъдещето на DHL, поясняват от логистичната компания.
DHL Express България и талантливият екип на Майна Town обявиха създаването на първия по рода си дигитален комикс на DHL Express, озаглавен „Deliveries that change the world“.
Комиксът започва в 2080 г. и проследява футуристична доставка на семена до Марс – символ на иновациите и глобалния обхват на DHL. Чрез интригуваща сюжетна линия, читателите ще имат възможността да се запознаят с ключови моменти от историята на компанията, представени по атрактивен и запомнящ се начин, подчертават още от DHL Express.
„Deliveries that change the world“ не само ще забавлява, но и ще информира. Между страниците на комикса са включени допълнителни секции с най-важните факти от историята на DHL, които ще обогатят знанието на читателите за развитието и постиженията на компанията през годините.
„Създаването на този комикс е нашият начин да отпразнуваме иновациите и силата на креативността в DHL Express. Работата с Майна Town беше вдъхновяваща и резултатът е нещо, с което истински се гордеем“ – сподели Моника Митева, директор Маркетинг и Продажби в DHL Express България.
Майна Town е креативен екип от художници и сценаристи, специализирани в създаването на вълнуващи комикси и графични новели. Със своята работа те вдъхновяват и забавляват хиляди читатели по целия свят.
„Deliveries that change the world“ е достъпен за всички фенове на комикси и почитатели на DHL в дигитален формат и може да бъде намерен на официалния сайт на DHL Express България.