• Вход
No Result
View All Result
  • Логистична Конф.
  • Складова логистика
  • Транспорт+спедиция
  • Верига на доставките
  • е-Списания
  • ОЩЕ
    • Техника и технологии
    • Икономика и инвестиции
    • Логистични центрове
    • Системи за управление
    • Ново в БГ
    • За бизнеса
    • Инфраструктура
    • Е-мобилити
    • Камиони
    • Ванове
    • Анализи
    • Видео
    • Най-ново
    • Най-четени
    • Справочник Кой какъв е в транспорта…
    • Kamioni.bg
    • Bageri.bg
    • Абонамент
  • Логистична Конф.
  • Складова логистика
  • Транспорт+спедиция
  • Верига на доставките
  • е-Списания
  • ОЩЕ
    • Техника и технологии
    • Икономика и инвестиции
    • Логистични центрове
    • Системи за управление
    • Ново в БГ
    • За бизнеса
    • Инфраструктура
    • Е-мобилити
    • Камиони
    • Ванове
    • Анализи
    • Видео
    • Най-ново
    • Най-четени
    • Справочник Кой какъв е в транспорта…
    • Kamioni.bg
    • Bageri.bg
    • Абонамент
No Result
View All Result

Списание ЛОГИСТИКА » Тест: Новите Vito, eVito, Sprinter и eSprinter – по повече от всичко

Тест: Новите Vito, eVito, Sprinter и eSprinter – по повече от всичко


17.04.2024
A A
kamioni.bg
Reading Time: 4 mins read
Тест: Новите Vito, eVito, Sprinter и eSprinter – по повече от всичко

Новите Vito, eVito, Sprinter и eSprinter на Mercedes-Benz осигуряват повече комфорт, безопасност, функционалност и цифрова свързаност. Новото поколение лекотоварни автомобили на немския гигант се отличава с модерен дизайн, който е съчетан с по-високо стандартно оборудване. Средните и големи ванове на Mercedes-Benz идват с ефективно електрическо или конвенционално дизелово задвижване, което ги прави за всички типове клиенти.

Това, накратко, са изводите от първите пътни тестове на новите Vito, eVito, Sprinter и eSprinter, организирани от Mercedes-Benz Vans в началото на април в околностите на франкфуртското летище, където журналисти от цяла Европа имаха на разположение за тестдрайв множество варианти от обновената и богатата лекотоварна гама на производителя.

С новото поколение ванове Mercedes-Benz Vans иска да разшири още повече позицията си на водещ производител в сегмента, предлагайки гама от напълно електрически или конвенционално задвижвани превозни средства при компактните, средните и големите ванове. Въвеждането на модулната и мащабируема обща платформа Van Electric Architecture (VAN.EA) от 2026 г. пък бележи постепенен преход към стратегията фокусирана върху първокласни работни ванове. Новите лекотоварни Vito, eVito, Sprinter и eSprinter са ключов момент от това развитие.

Vito е универсалният работник при средните ванове с допустима максимална маса от 2,8 до 3,2 т. От 2018 г. електрическият eVito пък се утвърди като вариант за локален транспорт без емисии на CO2. Новите Vito и eVito издигат свързаността и комфорта на ново ниво. Двата модела за пръв път са оборудвани с мултимедийната система MBUX. Благодарение на MBUX, eVito става част от екосистемата за електромобилност на Mercedes-Benz. Стандартното оборудване вече е много по-богато, а логиката на подбора му е съобразена още по-прецизно с изискванията на клиентите. Има новости и при задвижването, а бензинов двигател с мека хибридна технология ще бъде добавен към гамата от автомобили с конвенционално задвижване през тази година.


Легендата Sprinter, дала името си на цял сегмент лекотоварни автомобили, пък е флагманът в портфолиото на Mercedes-Benz Vans с дял от продажбите при лекотоварните автомобили на марката от около 50 на сто. Със своята гъвкавост, големият ван позволява и много варианти на трансформации. Около 75 на сто от всички произведени досега Sprinter-и са доработвани от бодибилдери. Mercedes-Benz VanPartner е основата за персонализирани решения при нужда от трансформиране на всички модели от лекотоварната гама на Mercedes-Benz. Тези тествани преустройства преобразуване се правят от сертифицирани партньори на Mercedes-Benz VanPartner и се представят на крайните клиенти в Mercedes-Benz Conversion World. Дигиталната платформа позволява директно сравняване на решенията за преобразуване и контакт с бодибилдерите. Особено търсените индустриални решения се предлагат и директно от завода на Mercedes-Benz. Порталът за надграждане действа като интерфейс за обмен на информация и данни между Mercedes-Benz и около 5800 регистрирани бодибилдери по целия свят (без САЩ).

Новият Sprinter

Голямата новост във Франкфурт бяха новите Mercedes-Benz Sprinter и Mercedes-Benz еSprinter, като тестът за тях се превърна и в европейска премиера.

Когато говорим за конвенционалната дизелова версия веднага трябва да кажем, че големият универсален ван на Mercedes-Benz е станал още по-интелигентен, по-интерактивен и по-безопасен. Дигиталното изживяване се осигурява от познатата мултимедийна система MBUX с 10,25-инчов сензорен дисплей като стандарт. За повече безопасност се грижат новите и надградени асистиращи системи. Лекотоварният автомобил идва със значително по-високо стандартно оборудване и опростена логика на предлагане и на поръчките. Новият Sprinter същевременно предлага висока степен на гъвкавост. Той е с допустимо общо тегло до 5,5 т. Sprinter се предлага като фургон, бордови автомобил, шаси-кабина и като пътническо комби изпълнение с 8+1 места – Tourer. Дължините са 3 с избор на предно задвижване, задно задвижване или задвижване на всички колела. Предлага се и като Tractor Head – само предната част, напълно оборудвана с предно предаване, подготвена за надстрояване като кемпер.

В интериора на Sprinter освен големия екран на MBUX на централната конзола откриваме и инструментален дигитален приборен панел. И двата екрана могат да се управляват интуитивно чрез сензорните контролни панели на новия мултифункционален волан. Високотехнологичният волан има капацитивни сензори като на смартфон. Това му позволява да открие дали ръцете го държат. Друга практична функция за комфорт е опционалното съхранение за смартфони, включително и за безжично зареждане.

Новият Sprinter разполага с допълнителни и частично доразвити системи за безопасност и помощ. Повечето от тях вече са стандартно оборудване. Активният спирачен асистент вече включва функцията за напречен трафик и може да предупреждава за вертикално пресичащи превозни средства при скорост до 60 км/ч, като инициира аварийно спиране, ако е необходимо. Асистентът вече може да осигури и подпомагане със спирачките при завиване със скорост до 40 км/ч, ако има риск от сблъсък с друго превозно средство. Нова функция е, че аварийно спиране може да се инициира и в случай на челно приближаващо превозно средство.

Стандартното оборудване на новия Sprinter включва още: Активен асистент за поддържане на лентата за движение; Асистент за мъртва зона; Система за предупреждение за умора у водача ATTENTION ASSIST; Интелигентен асистент за скорост, включително безплатни актуализации на картографски данни до седем години след първата регистрация на автомобила; Система за спешни повиквания Mercedes Benz; Адаптивен и круиз контрол; Камера за обратно виждане с дисплей на мястото на огледалото за обратно виждане. При версиите с допустима максимална маса над 3,5 т стандартно оборудване са новият Moving-off Information Assist и Sideguard Assist. Информационният асистент за потегляне помага се избегнат сблъсъци с други участници в движението пред автомобила. Системата разпознава обекти в зона от 3,70 м пред и 50 сантиметра до автомобила. Функцията е активна до скорост от 10 км/ч. Активният спирачен асистент пък осигурява помощ при по-високи скорости. Новият Sideguard Assist предупреждава водача при наличие на обекти в сляпата зона от страната на пътника. Благодарение на новата предна камера пък Active Lane Keeping Assist предпазва от неволно напускане на лентата, чрез коригираща самонамеса от кормилното управление.


При новия Sprinter мултимедийната система MBUX е надградена с нови функции и дигитални екстри. Повишена е изчислителната мощност, подобрена е навигацията в менюто, а гласовият асистент е станал още по-интелигентен. Актуализациите на софтуера идват по въздуха (OTA).

Друга особено практична функция на MBUX е показването на свободното пространство отзад. Системата използва камерата за обратно виждане, за да покаже щрихована зона на централния дисплей, в която задните врати могат да се отварят. Разстоянието е програмируемо и може да се регулира според размера на товара.

Под капака на новия Sprinter е доказаният 2,0-литров дизелов двигател (OM 654), който се предлага се в четири нива на мощност – 114 к.с., 150 к.с., 170 к.с., 190 к.с., – в зависимост от модела и варианта на задвижване. Задвижването на четирите колела се предлага във всички модели с двигател от 190 к.с. Автоматична трансмисия 9G TRONIC или шестстепенна механична предавателна кутия са вариантите за избор.

Mercedes-Benz Vans обнови цялостно стандартното оборудване за Sprinter. Линията на оборудване BASE вече включва, наред с други неща, мониторинг на налягането в гумите, сензор за дъжд и асистент за предни светлини, 71-литров резервоар, отделение за съхранение над предното стъкло и отделение за съхранение под пилотската кабина. Line PRO включва също например асистент за потегляне по наклон, волан, който се регулира по височина и наклон, полуавтоматичен климатик TEMPMATIC, петволтов USB порт, 93-литров резервоар и ECO start-stop функция. От линията SELECT нататък, клиентите могат да очакват, кожен волан, удобна седалка с лумбална опора за водача, подлакътници на предните седалки, комфортен контролен панел над главата и LED високоефективни фарове, асистент за адаптивни дълги светлини.

Новият еSprinter

Новият Mercedes-Benz eSprinter  идва с повече полезен товар, повече гъвкавост, по-дълъг пробег с едно зареждане. Второто поколение на електрическия ван се базира на нова модулна концепция със задвижване на задните колела. Състои се от три модула (преден, централен и заден), които позволяват платформата да бъде лесно адаптирана към широка гама от варианти на превозни средства. Новият eSprinter позволява по-високи полезни товари при брутно тегло на превозното средство до 4,25 т и по-широка гама от варианти. Клиентите могат да избират между два варианта и две дължини на каросерията, три капацитета на батерията (56 кВтч, 81 кВтч и 113 кВтч) и пикова мощност на двигателя от 100 кВт или 150 кВт. Пробегът с едно зареждане е до 478 км. Термопомпата, монтирана в eSprinter, оползотворява и отпадната топлина от батерията и електрическия мотор, което осигурява икономична климатизация на интериора.

За първи път новият eSprinter има като опция теглич за ремарке и капацитет на теглене до 2 тона. Обемът на товарното пространство е до 14 куб. м.

В допълнение към широката гама от системи за безопасност и в помощ на водача, най-новата мултимедийна система MBUX, както и при Sprinter е стандарт. Това дава на търговските клиенти в сегмента на големите ванове достъп до модерна цифрова свързаност, включително широк набор от цифрови екстри, като интелигентна навигация (навигация с Electric Intelligence) с активно управление на пробега. Оборудван с батерия от 56 кВтч eSprinter има обхват до 233 км. Батерията с използваем капацитет от 81 кВтч позволява пробег до 329 километра, а батерията от 113 кВтч – до 478 километра. Зареждането с постоянен ток е при мощност до 11 кВт и в зависимост от капацитета на батерията трае 5 часа и 30 минути, 8 часа или 11 часа. Бързото зареждане с постоянен ток е с мощност до 115 кВт и продължителност съответно – 28 минути, 32 минути или 42 минути.

Със своята модулност eSprinter, подобно на своя аналог с ДВГ, демонстрира високо ниво на практическа пригодност дори като основно превозно средство. Това го прави привлекателен за множество нови приложения. След PanelVan се очаква и пускането на шаси-кабина до края на тази година. MBUX (Mercedes-Benz User Experience) при модела и може да бъде снабдена с опционална интелигентна навигация с активно управление на пробега и интелигентна стратегия за зареждане. Широка гама от системи за безопасност и помощ на водача също е стандарта – активен спирачен асистент, активен асистент за поддържане на лентата, асистент за мъртва зона, интелигентен асистент за скорост, круиз контрол, информационен асистент при потегляне и асистент за странична защита.

Предният модул при eSprinter включва всички високоволтови компоненти и може да се комбинира с всички варианти на автомобила – независимо от междуосието, височината и капацитета на батерията. Вградената в шасито високоволтова батерия се намира в централния модул. Благодарение на това новият eSprinter предлагат същия щедър товарен обем като сравним ван с конвенционално задвижване. Батерийните клетки са от литиево-железен фосфат и не съдържат кобалт и никел. Новият мощен електромотор, задвижва новата електрическа задна ос и е разположен в задния модул. Синхронният двигател с постоянен магнит (PSM), който тежи около 130 кг, се характеризира с особено висока ефективност. Предлага се с пикова мощност от 100 кВт или 150 кВт и осигурява до 400 Нм въртящ момент. Рекуперацията на енергия по време на движение осигурява оптимизирано и ефективно шофиране.
Обширното стандартно оборудване на панелния ван eSprinter e анлогично с това на дизеловата версия. eSprinter също може да се адаптира към индивидуалните нужди с трите линии оборудване BASE, PRO и SELECT.

Новите Vito и еVito

Новият Vito се предлага като товарен PanelVan, комбиниран вариант с два реда седалки и товарно отделение – Mixto и в пътническо комби изпълнение Tourer. Моделът е наличен в три дължини, с две междуосия и две задвижващи системи и има три нива на оборудване. Новият еVito идва с две дължини на каросерията – като панелен ван или като Tourer за превоз на пътници.

При тестовете във Франкфурт личи, че акцент при новите eVito и Vito е изцяло новата визия. Допълнителни елементи във външния дизайн осигуряват оптимално за сегмента оптично излъчване. Дизайнът на предницата се характеризира с впечатляваща радиаторна решетка и мощно издадена броня, а Vito и eVito вече са по-модерни и динамични. Новият интериорен дизайн се характеризира с висока степен на дигитализация. Кокпитът при новите ванове Mercedes-Benz е с изцяло преработено арматурно табло със сензорен екран, нови стилни вентилационни отвори и ново поколение от волани с капацитивно разпознаване за ръцете. Vito и eVito са оборудвани с интуитивен 10,25-инчов централен дисплей и нов инструментален панел с 5,5-инчов цветен дисплей.

Новата централна конзола е с място за безжично зареждане на смартфони като опция. Новите функции за удобство, някои от които са опция, включват безключово стартиране, отопляем волан, електрическа ръчна спирачка за вариантите с автоматична предавателна кутия, затъмнено задно осветление за шофиране през нощта… За първи път електрическата задна врата – клапа, EASY-PACK се предлага при Vito Tourer и Vito Mixto и eVito Tourer.

Новите средни ванове на Mercedes-Benz са оборудвани стандартно с актуалното поколение на информационно-развлекателната система MBUX (Mercedes-Benz User Experience), която се прилага за пръв път при Vito и eVito.

Системите за безопасност и асистиране в новите средни ванове са с добавени и надградени функции. Стандартното оборудване в зависимост от модела и нивото включва ATTENTION ASSIST, асистент за предни светлини, сензор за дъжд, DISTRONIC, активен спирачен асистент с функция за напречен трафик, асистент за мъртва зона, активен асистент за поддържане на лентата, интелигентен асистент за скорост и паркиране, …

Адаптивните MULTIBEAM LED фарове с Highbeam Assist PLUS са налични за пръв път при модела. Допълнителни системи за подпомагане на шофирането са комбинирани в нов пакет за подпомагане на шофирането, който съдържа Active Distance Assist DISTRONIC с автоматично регулиране на скоростта, съобразно ограниченията по маршрута, Active Steering Assist и Active Speed Limit Assist. За удобно и бързо паркиране е новият паркинг пакет с 360-градусова камера.

В допълнение към новия мултифункционален волан, MBUX и KEYLESS Start, Vito при ниво BASE вече се предлага полуавтоматичен климатик TEMPMATIC с ново табло за контрол, асистент за фарове, включително сензор за дъжд и заключваща се жабка. При линия на оборудване PRO клиентите получават и комфортни предни седалки с 4-посочна лумбална опора и регулируема дълбочина на възглавницата на седалката, както и 70-литров резервоар. Топ оборудването на Vito – SELECT включва 17-инчови алуминиеви джанти, адаптивни MULTIBEAM LED фарове, автоматична предавателна кутия, включително електрическа ръчна спирачка, хромиран пакет за интериора, интеграция на смартфон и хромирана радиаторна решетка.

Новите средни товарни ванове със звезда на предната решетка запазват познатата висока товароносимост. С допустима максимална маса до 3,2 тона и полезен товар от почти 1400 кг, панелният ван Vito е гигантът в своя клас. Електрическият панелен ван eVito предлага максимален товарен обем от 6,6 куб. м и максимален полезен товар до около 1000 кг.

Vito се предлага с дизеловия двигател OM 654 – четирицилиндров, редови, сработен обем 1950 куб. см. Изборът е между 5 нива на максимална мощност, в зависимост и от нивото на оборудване – 102 к.с., 136 к.с., 163 к.с., 190 к.с., и 237 к.с. Съответно максималният въртящ момент е 280 Нм, 330 Нм, 380 Нм, 440 Нм, 500 Нм. Очакваният мек хибрид, който ще се предлага само при Mixto и Tourer пък ще разчита на бензиновият двигател М 254, също двулитров, с максимална мощност  231 к.с. и максимален въртящ момент 370 Нм. В зависимост от версията и нивото на оборудване Vito идва с деветстепенната автоматична предавателна кутия 9G-Tronic или шестстепенната механична TSG 380. Задвижващи са задните колела, а като опция се предлага и 4х4.

При електрическия eVito задвижващи са предните колела. Версията PanelVan идва с батерия от 60 кВтч, а при Tourer се предлага и 90 кВтч. Според производителя пробегът с едно зареждане с малката батерия при карговерсията е 255-319 км, а при Tourer – 232-256 км. Tourer с голямата батерия има автономност от 346-381 км. При електродвигателя изборът на мощност е между 85 и 150 кВт. eVito е снабден с бордово зарядно устройство – 11 кВт. При тази мощност зареждането с променлив ток (AC) на батерията от 0 до 100% отнема до 6,5 ч за малката батерия и до 10 ч за голямата. Стандартно зареждането с променлив ток (DC) е с мощност до 50 кВт. Опционално се предлага възможност за зареждане с до 80 кВт DC за малката батерия и с до 100 кВт DC за голямата батерия. Времето за зареждане е до 35-40 мин.

50 на сто от електрически ванове от Mercedes Benz до 2030 г.

Клиентите на Mercedes Benz Vans вече имат изцяло електрическа алтернатива при всеки модел ван, като само през миналата година продажбите на електрически ванове на марката са се увеличили с 51 на сто. От 2026 г., с въвеждането на модулната и мащабируема автомобилна архитектура VAN.EA, всички новоразработени средни и големи ванове ще бъдат изключително електрически. Делът на eVans в цялото моделно портфолио се очаква да бъде повече от 50 на сто до 2030 г. За да улесни клиентите при прехода към електрическа мобилност от миналата година Mercedes-Benz стартира собствена мрежа за зареждане. Тя ще включва повече от 10 000 точки за бързо зареждане в Северна Америка, Европа, Китай и други основни пазари, които да се използват както за леки, така и за лекотоварни превозни средства. Първият парк за зареждане в Германия отвори врати в Манхайм през ноември 2023 г. До края на 2024 г. компанията ще разшири глобалната си мрежа за бързо зареждане до над 2000 точки за зареждане, от които над 200 – в Европа. Собствените паркове за зареждане на компанията ще допълнят мрежата за зареждане на Mercedes me Charge, която в момента обединява повече от 1,6 милиона точки за зареждане от над 1300 доставчици по целия свят. Около 680 000 от тези точки за зареждане са в Европа.

Повече и за впечатленията от теста – в майския брой на списание КАМИОНИ – на хартия и онлайн – на transport-press.bg.


Свързани

IFOY: aluco STRIX мери размерите на товара в движение

20.06.2025

AliExpress стартира нова фулфилмънт платформа в Европа

19.06.2025

Какъв е пътят към нулеви емисии в корабоплаването до 2050 г.?

19.06.2025

Sameday: Доставките до точки извън дома се удвояват 

19.06.2025

Подготвят варианти за жп граничния преход при Лесово

19.06.2025
  • Ново
  • Сродни
  • Популярно
IFOY: aluco STRIX мери размерите на товара в движение

IFOY: aluco STRIX мери размерите на товара в движение

20.06.2025
AliExpress стартира нова фулфилмънт платформа в Европа

AliExpress стартира нова фулфилмънт платформа в Европа

19.06.2025
Какъв е пътят към нулеви емисии в корабоплаването до 2050 г.?

Какъв е пътят към нулеви емисии в корабоплаването до 2050 г.?

19.06.2025
Sameday: Доставките до точки извън дома се удвояват 

Sameday: Доставките до точки извън дома се удвояват 

19.06.2025
Подготвят варианти за жп граничния преход при Лесово

Подготвят варианти за жп граничния преход при Лесово

19.06.2025
Кофас: Войната между Израел и Иран може да застраши световната икономика

Кофас: Войната между Израел и Иран може да застраши световната икономика

19.06.2025
В момента няма други публикации по темата.
Николай Божилов, Юнимастърс: Стимулирам хората да работят с хъс и отворени към света възможности

Николай Божилов, Юнимастърс: Стимулирам хората да работят с хъс и отворени към света възможности

12.06.2025
Румънски шофьор опита да подкупи инспектори на ИА „Автомобилна администрация“

Румънски шофьор опита да подкупи инспектори на ИА „Автомобилна администрация“

10.06.2025
Северна Италия въвежда забрани за влизане на камиони Евро 5 в много градове

Северна Италия въвежда забрани за влизане на камиони Евро 5 в много градове

04.06.2025
Ще продължи ли скоро строителството на железопътния тунел край Вакарел?

Ще продължи ли скоро строителството на железопътния тунел край Вакарел?

05.06.2025
Стратегии за бъдещето в новия бр.5 на сп. ЛОГИСТИКА

Стратегии за бъдещето в новия бр.5 на сп. ЛОГИСТИКА

06.06.2025
ВИДЕО – BG ТЕСТ: IVECO S-Way – модерната класика

ВИДЕО – BG ТЕСТ: IVECO S-Way – модерната класика

18.06.2025
затвори
затвори
  • Верига на доставките
  • Транспорт и спедиция
  • Складова логистика
  • Техника и технологии
  • Е-мобилити
  • Икономика/инвестиции
  • Анализи
  • Инфраструктура
  • Логистични центрове
  • Системи за управлен.
  • Ново в БГ
  • За бизнеса
  • Видео
  • Камиони
  • Ванове
  • Най-ново
  • Най-четени
  • БОРСА КАМИОНИ
  • Е-СПИСАНИЯ
  • АБОНАМЕНТ
  • ЛОГИСТИЧНА КОНФ.
  • СПР. КОЙ КАКЪВ Е
  • КАТ. АВТ. ЗА РАБОТА
  • Kamioni.bg
  • Bageri.bg
  • ВХОД
  • РЕГИСТРАЦИЯ
  • Контакт с logistika.bg
  • Екип
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакти
  • Политика за поверителност
  • Политика за бисквитките

Bulgarian Transport Press Ltd. © 2001 - 2023

No Result
View All Result
  • Логистична Бизнес Конференция
  • Складова логистика
  • Транспорт и спедиция
  • Техника и технологии
  • Верига на доставките
  • е-Списания
  • Справочник Кой какъв е в транспорта
  • Икономика и инвестиции
  • Логистични центрове
  • Системи за управление
  • Ново в БГ
  • За бизнеса
  • Инфраструктура
  • Е-мобилити
  • Камиони
  • Ванове
  • Анализи
  • Видео
  • Най-ново
  • Най-четени
  • Абонамент
  • Kamioni.bg
  • Bageri.bg
  • Вход

Bulgarian Transport Press Ltd. © 2001 - 2023

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms below to register

All fields are required. Log In
Този сайт използва с ваше съгласие бисквитки или подобни технологии за съхраняване, достъп и обработка на лични данни като вашето посещение на този уебсайт, IP адреси и идентификатори на бисквитки. Във връзка с изпълнението и прилагането на Общия регламент относно защитата на данните (Регламент (ЕС) 2016/679), можете да се запознаете с нашата Политика за бисквитките. Ако продължите да използвате този уебсайт, без да променяте настройките си, ще получите всички бисквитки, които сайтът използва. Можете да промените своите настройки за бисквитки по всяко време.
Приемам всичкиНастройкиОтказвам всички
Бисквитки

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT