За по-голяма ефективност и по-нисък разход на енергия – до 6% по-висока охлаждаща мощност, до 10% по-нисък разход на гориво и до 89% по-нисък еквивалент на CO₂.
Schmitz Cargobull е първият производител, който въвежда екологично чистия хладилен агент R454A като стандарт в модулната система S.CU – силен сигнал за устойчиви транспортни решения.
С въвеждането на хладилния агент Schmitz Cargobull отново поставя високи стандарти по отношение на ефективността, устойчивостта и готовността за бъдещето в температурно-контролирания транспорт, благодарение на новия транспортен хладилен агрегат S.CU dc90.
Новият агрегат заменя доказалия се S.CU dc85 и предлага технически иновации, които надвишават нарастващите изисквания за производителност и екологична съвместимост. Той се характеризира с до 6% по-висока охлаждаща мощност и до 10% по-нисък разход на гориво в сравнение с предишния модел (S.CU dc85).
За да се намали замърсяването на околната среда, ЕС непрекъснато затяга законовите изисквания – един пример за това е по-строгият Регламент за флуорираните парникови газове (F-Gas Regulation). През следващите години ЕС предвижда намаляване на количеството хладилни агенти (чрез квотна система) с висок CO₂ еквивалент. Тази квотна регулация ще доведе до повишаване на цените на сегашния хладилен агент R452A. Макар че не става въпрос за обща забрана на R452A в транспортните хладилни агрегати, целта е значително намаляване на CO₂ емисиите на използваните хладилни агенти.
С въвеждането на хладилния агент R454A в модулната система S.CU, Schmitz Cargobull реагира навреме на по-строгия Регламент за флуорираните газове на ЕС и подчертава своя ангажимент към нискоемисионни транспортни решения. Хладилният агент R454A има значително по-ниска директна стойност на GWP (Global Warming Potential – потенциал за глобално затопляне) от R452A и CO₂ еквивалент, по-нисък с 89%.
Новият S.CU dc90 постига по-висока охлаждаща мощност с по-нисък разход на гориво благодарение на новоразработен, херметически затворен двустепенен бутален компресор. Конструкцията значително намалява разходите за поддръжка и ремонт в хладилния отсек. Освен това намаленото ниво на шум – особено при частично натоварване – осигурява по-голям комфорт в кабината на камиона.
S.CU dc90 продължава да използва термодинамично оптимизирания дизелов двигател Hatz common-rail с разширен диапазон на оборотите. Той предлага подобрени характеристики и може да работи с CO₂-неутралното гориво HVO100 (EN15940).
„С S.CU dc90 предлагаме на нашите клиенти решение, което е готово за бъдещето и съчетава максимална охлаждаща мощност с максимална ефективност и устойчивост. Хладилният агрегат не е само технологичен напредък, но и ясно изразен ангажимент към нашата цел – да допринесем за устойчивото развитие на температурно-контролирания транспорт“, казва Йонатан Щекел, ръководител „Управление на продуктите“ в Cargobull Cool GmbH & CO. KG.





























