Събитието обедини дискусии в посока как новите технологиите, включително и платформата Einstein 1, променят ангажираността на потребителите.
„Най-интелигентните обитатели на светa от бъдещето няма да бъдат хората или маймуните. Това ще бъдат машините. Подозирам, че органичната и биологична еволюция наближава своя край и вече сме в началото на неорганичнaта или еволюцията на машините, която ще бъде хиляди пъти по-бърза.“
Думите са на Артър Кларк от 1964 г. и бяха припомнени по време на 11-та годишна Salesforce конференция AI & CRM: Surfing the Wave of Innovation от Емил Вучков от Next Consult. Събитието бе посветено на интересни и разнообразни теми, касаещи изкуственият интелект и неговото въздействие върху CRM системите.
Форумът събра много партньори на Next Consult в Planet Schwarz Tech Theater в София. Фокусът на презентациите бе поставен върху потенциала за трансформации на изкуствения интелект в областта на управлението на взаимоотношенията с клиентите (Customer Relationship Management/CRM).
„Бързото развитие на дигиталната трансформация ни въведе в нова вселена, в чийто център стои въпросът как да поддържаме отношения с клиентите. Конференцията ни приветства тази промяна, като наша цел е да се потопим на дълбоко, за да изследваме какви са възможностите и да покажем нашата отдаденост към лидерство, стъпващо на иновативни решения“, посочиха организаторите от Next Consult, партньор на платформата Salesforce.
Събитието обедини дискусии в посока как AI технологиите, включително и продуктът на Salesforce – Einstein 1, променят ангажираността на потребителите, персонализацията и оперативната ефективност; как AI допълва човешката креативност и стратегическо мислене, като подобрява взимането на решения и бизнес процесите като цяло.
Клиенти на Next Consult споделиха своя опит със Salesforce и разкриха какви са плановете си за бъдещето.