Тази безпрецедентна точност, постигната в завода на производствената компания в Конгълтън, Обединеното кралство, вече служи като модел за други обекти на Siemens в страната.
Чрез постоянно подобряване на своите дигитални инструменти за управление на инвентара и обработка на поръчки, DB Schenker успешно постигна целите за висока прецизност в управлението на инвентара, което позволи включване на нови допълнителни услуги с добавена стойност за Siemens и други клиенти, посочват от логистичната компания.
Компанията постига тези резултати благодарение на автоматично проследяване на пратки, усъвършенствани just-in-time операции и „kanban“ методи, предназначени да гарантират, че всяка част пристига на производствената линия в точното време, привеждайки в съответствие нивата на запасите с действителното потребление.
Екипите на DB Schenker, ангажирани с обслужването на Siemens, събират поръчки и ги изпращат за половината от първоначално предвиденото време, като същевременно разрешават всички несъответствия в наличността в рамките на 24 часа.
Арън Скот, главен изпълнителен директор на DB Schenker за Обединеното кралство и Ирландия, подчерта, че до тези резултати се стига благодарение на ефективен съвместен подход, прилагане на облачни изчисления (cloud computing), системи за управление на складове (WMS) и SaaS модели, които, оказва се, са привлекателни за компании за производство на електроника като Siemens.
Били Картрайт, мениджър Материално обслужване в Siemens UK, споделя, че DB Schenker е изключителен партньор, предоставя висококачествени логистични операции, гъвкаво и устойчиво обслужване на клиентите и водеща в индустрията експертиза, която гарантира, че верига на доставки работи гладко и ефективно.