През последната финансова година компанията удвои капацитета на своя разпределителен център.
В края на 15-ата година от навлизането си в България dm отчита оборот от 397,7 млн. лева, с което затвърждава позицията си на водеща верига за търговия на дрогерийни стоки у нас. През изминалата финансова година (01.10.2023–30.09.2024 г.) компанията е инвестирала над 14 млн. лева в модернизирането и дизайна на своите магазини, в логистиката, в надграждането на дигиталните платформи и услуги и в развитието на екипа.
През финансовата 2023/2024 г. dm продължава успешното си пазарно представяне, като отчита ръст в оборота от над 28% спрямо предходната година. Компанията вече има 114 магазина в 44 града в страната, в които месечно пазаруват почти 1,6 млн. клиенти.
През финансовата 2023/2024 г. dm инвестира и в разширяване на своя Разпределителен център. В резултат складовата площ е увеличена до над 19000m², рампите на съоръжението са удвоени, площта за приемане на стока – утроена, а капацитетът за складиране е за над 5000 двуметрови палетоместа повече. Като част от проекта беше увеличена и зоната за обслужване на онлайн поръчките, която функционира на територията на Разпределителния център от старта на онлайн магазина на компанията.
Сред нововъведенията на територията на съоръжението е гравитационен стелаж за бързооборотни и обемни артикули: блок-склад с гравитационни ролкови пътища с палетни места в резерв и тунел за комисиониране (дейност по събиране на поръчките) на най-долното ниво. Благодарение на иновацията пространството във височина не само се използва по-добре в сравнение със стандартните стелажи, но и се поддържа комисионирането на най-оборотните стоки без прекъсване.
В рамките на отчетния период dm регистрира ръст от близо 53% в онлайн продажбите и увеличение от около 55% на поръчките през онлайн магазина и приложението Моят dm. В края на своята 15-а година в България компанията има 1475 служители, което е с 15,5% повече спрямо 2022/2023 година.
През изминалата финансова година dm затвърди успешното си пазарно представяне, като регистрира ръст в оборота от над 28% спрямо предходната година до 397,7 млн. лева. Инвестициите за периода също нарастват и надхвърлят 14 млн. лeва., което представлява ръст от близо 24%. Значителна част от тях са за развитието на магазинната мрежа, която беше разширена до 114 обекта включително в нови за компанията населени места като Равда, Елин Пелин, Асеновград и Карлово.